UP Agency

 

Er du ny i influencer gamet, men vil lege med uden de store omkostninger?

 

Månedlige mikro-influencer samarbejder

Der er mange strategiske valg at træffe, hvis man vil gå influencer marketing vejen. Men om man vil det eller ej afgøres af rammerne af dét budget, man har til rådighed. Vi opererer normalt med tre typer af influencers: mikro, makro og mega, der hver især har deres fordele og ulemper. Hvis man gerne vil lege med, men man gerne vil gøre det inden for mere faste rammer, så tilbyder vi strategiske mikro-influencer kampagner på månedlig basis.

Mikro influencers har den store fordel, at de kan motiveres udelukkende for produkter eller oplevelser, samtidig med de har en loyal følgerskare. De vil operere som content creators og mindre brandambassadører, men derudover skabe en kontinuerlig synlighed omkring brandet. En prioritering der ikke er til at tage fejl af.

Send os gerne en mail og lad os gennemgå muligheden, og hvordan den perfekte strategi måtte tage sig ud for lige præcis dig og dine ønsker.